Боб'ятинський НВК

"ЗШ І-ІІ ступенів-дитячий садок"

Меню
Форма входу
Радіо
Поділитись
Block title

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Вчителям » Початкові класи

конспект уроку навчання грамоти (письмо)
12.11.2015, 18:08

Навчання грамоти (письмо)

Дата: 02.11.2015                                                                                                                                        Клас:1

Тема. Закріплення уміння писати вивчені букви. Складання слів зі складів. Записування  цих складів.

Мета: повторити й закріпити навички написання вивчених букв, слів і речень з ними; вдоско­налювати навички звукового аналізу, вміння графічно зображувати речення, списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання.

Обладнання: каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, фішки для звукових мо­делей, фішки для графічних моделей речення, зошити із навчання грамоти, плакат «Правильно сиди під час письма», аркуш паперу, олівець.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного при­ладдя, готовність учнів до уроку.

II. Повторення вивченого матеріалу

1 Хвилинка фантазії

На парті перед кожним учнем — аркуш паперу, олівець.

— Намалюйте, що утворює дощ на землі.

— Дайте назву малюнку. (Калюжі)

— Виділіть у цьому слові перший звук.

— Якою буквою він позначається на письмі?

— Напишіть її на дошці.

— Пригадайте, коли ми пишемо велику літеру.

2 Гра «Допиши букву»

На дошці написані елементи вивчених рукописних літер. Учні дописують букву, називають її, а також називають звуки, які вона позначає на письмі.

III. Повідомлення теми і завдань уроку

— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчені букви та звуки, які вони позначають, згадаємо правила вживання великої літери, бу­демо будувати графічні моделі речень. Будемо розвивати мовлен­ня, збагачуючи його новими словами. А також ви зрозумієте, як важливо бути уважним, старанним, щоб правильно виконувати всі завдання.

IV. Робота в зошиті (с. 44)

1 Гра «Добери малюнок»

— На скільки груп можна поділити зображені предмети?

— Назвіть ці групи.

— Назвіть представників групи тварин, зображених на ма­люнку.

— Які з них належать до свійських тварин?

— Яких свійських тварин ви знаєте?

— Яку користь вони приносять людям?

— Назвіть зображені на малюнку транспортні засоби.

— Наведіть свої приклади.

2 Гра «Допиши пару»

До поданих великих літер учні дописують маленькі.

Фізкультхвилинка

Ми писали, ми трудились —

Наші руки вже втомились.

А щоб краще нам писати,

Варто пальці розім’яти.

Руки кілька раз струснемо

І писати знов почнемо.

Відпочивши, дружно враз

Приступив до праці клас.

V. Продовження роботи в зошиті

1 Читання і написання анаграм масло — смола

2 Письмо слова сосна

— Скільки складів у цьому слові?

— Переставте склади місцями. Яке слово утворилося?

3 Письмо слова насос

— Яка з поданих моделей підходить до цього слова?

4 Письмо речення Сумно сому самому!

— Прочитайте речення.

— Який розділовий знак стоїть у кінці?

— Прочитайте речення з відповідною інтонацією.

— Пригадайте скоромовку про сома, вивчену на уроці читання.

Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

Широко розплющу очі,

Роздивлюся все охоче.

(Учні максимально широко розплющують очі.)

Потім мружусь, наче киця,

І заплющую очиці!

(Учні міцно заплющують очі.)

Вправа повторюється 20 разів.

VI. Узагальнення вивченого матеріалу

Робота над текстом, поданим друкованим шрифтом (зошит, с. 44)

1 Читання тексту та аналіз прочитаного

— Скільки речень у тексті?

— Про що ви дізналися з першого речення?

— У кого сом?

— Що зробив син із сомом?

— Знайдіть і прочитайте речення, в якому про це говориться.

2 Підготовча робота до списування тексту

— Назвіть слова, записані з великої букви і поясніть її вжи­вання.

— Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень.

3 Самостійне списування тексту

4 Побудова графічних моделей речень (перша група — першого, друга — другого, третя — третього)

VII. Підсумок уроку

— Прочитайте речення.

У ниЛі нокві.

— У кожному слові назвіть букви.

— Які з них позначають голосні звуки, приголосні тверді, при­голосні м’які?

— Поясніть вживання великої літери.

— Яка з поданих схем є графічною моделлю поданого речення?

 

Категорія: Початкові класи | Додав: Олічкка
Переглядів: 967 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Корисні посилання
Пошук
Категорії розділу
Початкові класи [16]
Українська мова та література [2]
Біологія [1]
Географія [1]
Історія [1]
Хімія [1]
Фізика [1]
Математика [8]
Світова література [0]
Англійська мова [4]
Основи здоров'я [2]
Трудове навчання [1]



 

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz